неделя, 5 октомври 2014 г.

 Най- после отново Creme 21!
Около 25 журналисти от имиджовата и пресата за жената бяха свидетели на необикновеното повторното раждане на една марка, състояло се на 16.10.2003 год.: по повод представянето на новия старт на легендарния Creme 21, които през 70-те години написа историята на успеха си.
Henkel продаде правата на марката си за целия свят на новосъздадената фирма Creme 21 GmbH, чиито управител е Antje Stickel . „Creme 21 е една особена марка с една необикновено силна индивидуалност, която вече веднъж е успяла да завладее сърцата на потребителите. Аз бих искала това отново да се случи, както се случва с прекрасните известни и симпатични ценности “ е убедена Stickel.
Новият Crème 21 с традиционния оранжев дизайн, стой в противовест на синъо- белия дизайн на Nivea и привлича вниманието на всички, които искат да се поддържат добре.
При това дизайна на Crème 21 е усъвременен: “ Разбира се че ние се нуждаем от вятъра на спомените на ретро вълната, но Crème 21 не е ретро продукт. Рецептурите съответсват на новото ниво на проучванията. 
От края на ноември 2003 на пазара  се появи kласическия тигел на Crème от 250 мл, както и разновидност на крем в кутии от 150 мл, а така също и Body Lotion и Body Milk в две разновидности от 250 и 400 мл. 
В последствие на пазара се  появяват  душ гелове и душ кремове с различни аромати, Supreme лосиони и др. продукти.
Първоначално рекламната кампания стартира под мотото “ Най-после отново Crème 21”, като след това ще се използва мотото “ Остави ме да попия в теб”
Повече информация и цени може да намерите на: http://www.thbd-online.com/bg/козметика-creme-21.html






Направете си подарък с продуктите на  Creme 21!

Няма коментари:

Публикуване на коментар